czwartek, 7 sierpnia 2014

SEO coraz bardziej na fali

SEO staje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość ludzi już wie co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. To jednak spore uproszczenie spraw - SEO jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie trzeba już wymyślać tego rodzaju analogii, ponieważ wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania biznes może nie mieć racji bytu.

Temat wydaje się być wyeksploatowany. Bo definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Jednak ciągle mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie gliwice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz